Ur. 1991. Reżyserka teatralna i dramaturżka, absolwentka Instytutu Kultury Polskiej w ramach MISH (Uniwersytet Warszawski), studentka reżyserii dramatu Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie.
Współautorka i reżyserka instalacji performatywnej Przedwiośnie. Ćwiczenia z wyobraźni historycznej (Teatr im. Juliusza Osterwy w Lublinie, 2017); reżyserka Jak robić nic z nikim wszystko samemu (PWST Kraków, 2017); współautorka i reżyserka instalacji Kartoteka rozrzucona 2.016 (Instytut im. Jerzego Grotowskiego we Wrocławiu, 2016); dramaturżka spektaklu Gdyby Pina nie paliła, to by żyła (reż. Cezary Tomaszewski, Teatr Dramatyczny im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu, 2017). Autorka czytania performatywnego 13 stacji wg Filipa Springera w ramach festiwalu “Dni Dramaturgii” w Teatrze im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu (2015). Asystentka Barbary Wysockiej przy produkcji Juliusza Cezara wg Szekspira (Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera, Warszawa, 2016) oraz asystentka Weroniki Szczawińskiej przy produkcji spektaklu Geniusz w golfie (Narodowy Teatr Stary, Kraków 2014).