Dramatopisarz, dramaturg. Jest absolwentem Wydziału Reżyserii Dramatu (specjalność dramaturgia) Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. Ludwika Solskiego w Krakowie i Laboratorium Dramatu w Warszawie.
Debiutował w Teatrze Dramatycznym im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu spektaklem Shoa Show w reżyserii Awiszaja Hadari, w 2011 roku. Autor tekstów, adaptacji, dramaturg spektakli: Healter Skelter w PWST w Krakowie, Mitologie w Teatrze Polskim we Wrocławiu. Był koordynatorem, dramaturgiem i współreżyserem spektaklu 100% KRAKÓW w produkcji RIMINI PROTOKOLL w ramach 38. Krakowskich Reminiscencji Teatralnych (październik 2013). Pracował jako dramaturg i autor tekstów dyplomu IV roku Wydziału Aktorskiego Dyplom z Kosmosu (w reż. Ewy Kaim, PWST Kraków, styczeń 2014), jako dramaturg i współautor tekstu Królowa Margot + wojna skończy się kiedyś (reż. Wojciech Faruga, Teatr Polski w Bielsku Białej, listopad 2014), jako dramaturg i performer w Burn Out City, realizowanym z niemiecką grupą teatralną kainkollektiv (kooprodukcja Ringlokschuppen Ruhr w Mullheim oraz Łaźni Nowej w Krakowie, wrzesień 2015), jako dramaturg spektaklu Antoniusz i Kleopatra Williama Szekspira (reż. Wojciech Faruga, Teatr im. Stefana Jaracza w Łodzi, styczeń 2016), jako autor i dramaturg spektaklu BANG BANG (reż. Dominika Knapik, Teatr im. Stefana Jaracza w Łodzi, maj 2016), jako współautor i współzałożyciel grupy PoCoKomu Kolektyw przy spektaklu Kropka, kreska, kropka, kreska (Teatr Żeromskiego w Kielcach, styczeń 2017), jako dramaturg w Balladynie Juliusza Słowackiego (reż. Agnieszka Olsten, Teatr Capitol we Wrocławiu, styczeń 2017) oraz jako współautor adaptacji i dramaturg spektaklu Noce i dnie. Nie wiem o czym jest jutro wg Nocy i dni Marii Dąbrowskiej (reż. Seb Majewski, Teatr im. Bogusławskiego w Kaliszu, kwiecień 2017).